2 Mart 2016 Çarşamba

AKADEMİK BİLİŞİM 2016

                         
                        AKADEMİK BİLİŞİM 2016 - LibreOffice Geliştirme Atölyesi 
 
            Bu sene 18.'si düzenlenen Akademik Bilişim Adnan Menderes Üniversitesi'nde gerçekleştirildi. Bu etkinlikte 4 gün süren eğitimlerden sonra 3 gün boyunca farklı konularda konferanslar verildi.

            Ben de LibreOffice Geliştirme Atölyesi eğitimine katıldım. Benimle birlikte Çanakkale'de sene başından beri LibreOffice için çalıştığımız 14 kişilik ekibimiz de bu eğitimdeydi. Kursta eğitmenlerimiz olarak ise +Gülşah Köse , +aybüke özdemir , +Berk Güreken  ve +yeliz taneroğlu bizlere bu süreçte çok yardımcı oldular. Onlara teşekkür ediyorum.
         
            Bu 4 günlük eğitim süresince ekip olarak yoğun bir çalışma gerçekleştirdik. Benim eğitim boyunca 1 yamam kabul edildi. Toplamda ise 14 yamamız kabul edildi. Hepimiz için çok verimli bir 4 gün oldu :)

       


     
         
          Bu güzel etkinlik için başta +Mustafa Akgul ve +Necdet Yücel hocalarıma ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder